auguste.miau eta gmail.com

20100712

(ne)maži stebuklai

Ar kadanors buvote pagalvoję, kad jus aplankė stebuklas? Aš taip galvoju nuolat. Stebuklai mane užtinka visur - autobuse, namuose, laukuose, ir jais tampa pakeleivio šypsena, gaivus lietus ir festivalis, į kurį patekti lyg ir nebuvo galimybių. Ir kiekvieną šių reiškinių aš vadinu stebuklu.
Vieną dieną aš pamačiau visai paprastą žodžių junginį "maži stebuklai". Atrodytų, nekeista. O štai aš apie tai mąsčiau dieną, kartais mąstydavau ir naktį, retkarčiais rytą. Ir kiekvieną kartą, nesvarbu, kokiu metu, aš negalėdavau surasti, kur yra tie "maži stebuklai". Stebuklus galima apibūdinti daugybe būdvardžių, galima juos vadinti gražiais, nuostabiais, nepaprastais, kvepiančiais... bet, svarbiausia, stebuklai yra stebuklingi!

Bet ar įmanoma nustatyti, kokio dydžio stebuklas?

4 Kommentarer:

Rūkas

Stebuklų dydis nenusakomas ir kokiu norima tikslumu neapramšomas. Visad lieka epsilion dydžio neapibrėžtis ir ji, šiuo atveju, gan didelė. (Atsiprašau, profesinis žargonas prabilo).
Manau, kad tai nepamatuojama ir tikrai neverta matuoti. Ne tik dėl sisteminių paklaidų, bet ir dėl to, kad džiaugsmas per daug džiaugsmas, kad jį matuoti, kaip ir laimė, meilė, stebuklai ir kitos teigiamosios abstrakcijos :)
Paskutinis 'mažas' stebuklas man nutiko kai baiginėjos mano distortiono (gitaros įnagis) baterija. Ir jis pradėjo skambėti jau ne kaip distortionas, o kaip overdraivas, kas buvo keista ir malonu (tam tikra prasme).

Augustė

štai tada ir kyla klausimas - KAM reikia matuoti stebuklus dydžiais? imsi ir pradėsi galvoti, kokio dydžio stebuklas čia man dabar nutiko!

Rūkas

Tikrai, kokio velnio :D
Nereikia, smagu, tai smagu, teigiama, gera, svarbu ne bloga. Ir iš esmės visus jausminius dalykus žmonės nori matuoti, bet jie juk nepamatuojami, jie jausminiai, todėl ir neapibrėžiami iki galo, ne taip kaip materialieji (nors ir ten yra šiokių tokių niuansų, tačiau, jie laaaaaaaaabai maži), ar matematiniai.
Nesakai nei tu, nesakau nei aš 'vienas skaumas' ar 'viena euforija', tai kam sakyt mum 'didelis džiaugsmas'. (mumis aš turiu omeny visus, viso pasaulio žmones)
Kvantavimas (dydžio vertės apibrėžimas) sugadina gražius dalykus :D Geras to pavyzdys kvantinė fizika :D

Augustė

Remarkas labai gražiai parašė vienoje savo knygų, kurią skaitau - "Nuo skaičių jausmas netampa stipresnis. Jis skaičiuoja tik iki vieno. Vienas - bet to gana, jei iš tikrųjų jauti.". Remarkas parašė tiek gerų knygų, kad skaitau jau trečią iš eilės ir nė nesivarginu spėlioti, kuri man patinka labiausiai!

Rašyti komentarą