auguste.miau eta gmail.com

20110209

Svetima laimė

Kažkada, perskaičius straipsnį apie tai, kaip surasti laimę, Ž. pasakė "Kaip keista, kai visiems bando surasti vieną laimę. Čia tas pats, kaip klausti, kiek druskos pilti į sriubą. Kiekvienam skirtingai". Aš, iš tiesų, į laimės ieškojimus ir tokius straipsnius per daug nesigilinu, mat laimė mane draugiškai lydi beveik visada, o aš visai neketinu jos pamesti, bet šiandien perskaičiau du žodžius.



Svetima laimė.



Savo laime aš dalinuosi su visais, net tada, kai, rodytųsi, man jos tuoj pritrūks. Ir nėra čia ką slėpti, kad priimu ją iš kitų. Praeivio laimė ir šypsena yra laimė ne tik jam, bet ir man. Iš kur ta svetima laimė? Laimė yra prisijaukinama daug lengviau, nei atrodo (juk laimė yra vienaskaitinis daiktavardis ir yra visame pasaulyje viena). Turėkit laimės visose kišenėse (būna, kad apsiauni vieną dieną kitas kelnes nei paprastai; nebūtų smagu, jei išėjęs suprastum, kad kišenės tuščios).

2 Kommentarer:

Rūkas

Laimės tvermė? :D

Augustė

na, panašiai.
*
žinai, išvis, man kartais atrodo, kad tokie dalykai kaip laimė, stebuklai, meilė yra patys savaime tokie gražūs, kad labai daugelis nesugeba jų stiprumo nesumenkinti apie tai kalbėdami. net pati kartais suabejoju tuo, ką rašau (bet jei jau parašau, tai gal taip ir yra).

Rašyti komentarą