auguste.miau eta gmail.com

20110716

Apie taikos ambasadorius

Ar kada nors galvojai, kas tokie yra taikos ambasadoriai? Kokius ledus valgo, ar geria kavą, o gal tik kakavą (visai kaip aš!), ar mėgsta laistyti gėles, o visų svarbiausia, kaip saugo taiką?  Mane šis didysis klausimas užklupo su muzika ir šypsenomis vidury kambario. Pučiant muilo burbulus.
Aš manau, kad tobuli ir taikos mylimi jie turėtų tiesiog sėdėti miško pakraščiuose visame pasaulyje ir pūsti muilo burbulus, kaip tikrų tikriausius savo padėjėjus. Galbūt vietoje taikos pypkės?
O jeigu sukeisčiau vietomis? Taip, kad tikraisiais taikos ambasadoriais taptų muilo burbulai, o tam tikri asmenys - tik taikos vaikais ir ambasadorių padėjais? O jeigu tam tikrais asmenimis yra kiekvienas, kuris pučia muilo burbulus? Gana klausimų. Paverskime tai Tiesa. Prireiks tik truputėlio muilo, burbulų buteliuko ir šilto oro iš tavęs...


7 Kommentarer:

Elfut

miau... nežinau ar parašiau pirma rašydama komentarą, ir ištrynei, ar nepatvirtinau iki galo, bet rašiau, kad seku Tavo "labanakt" ir neturiu kaip atrašyti, bet labai gera, kad juos rašai.

Augustė

ne, komentarų aš netrinu.
o labanakčių linkėtoja vakar turėjo truputėlį abejonių, tai baigė klaustuku (tikrai pagalvojau, kad gal netyčiomis kokį skaičių supainiojai). džiaugiuos, kad parašei čia!

Elfut

labai noriu linkėti Tau labos nakties, bet kol kas, taip, kad pasiektų Tave Tau žinant, neišeina ;)

tai žinok, kad kasnakt aš atlinkiu atgal, tik negaliu išsiųsti ;)

indrė giedrė

Žiūriu, ne pas mane vieną stinga naujų blogo įrašų :)

Augustė

ką čia rašysi, kokių prasmių ieškosi ilguose tekstuose, jeigu aplink pilna lietaus, balų, pievų, žiogų ir tekančio gyvenimo... vakar pastebėjau, kad dar nespėjau pasiilgti rudens, o jis vis tiek ateina!

Elfut

kur Tu...

Augustė

ne visada čia... tačiau esu!

Rašyti komentarą