auguste.miau eta gmail.com

20100817

Dūmai

Kažkada man atrodė, kad rūkyti yra gražu. Nesveika, kenkia, bet aš svajojau raudonai nusilakuoti nagus ir atsisėdus parke ant seno suoliuko rūkyti. O jei dar, galvojau, mėtinės cigaretės!..
Dabar aš dažnai raudonai lakuojuosi nagus. Ne tik raudonai - taip pat ir violetiniai, rausvai. Bet kreivu žvilgsniu pasižiūriu į pažįstamus ar šiaip žmones, smaukančius cigaretes. Džiaugiuosi, kad nesu priklausoma, kad man iš burnos nesmirdi nei mėtinėm, nei braškinėm cigaretėm, o iš kišenių pasipurčius nekrenta kancarai. Džiaugiuosi ir tuo, kad neturiu ko slėpti nuo tėvų; kad galiu neieškoti slaptų skyrelių kelioniniame krepšyje, kad paslėpčiau pakelį nelaimės.
Geriau naktį eisiu į lauką žiūrėti į krentančias žvaigždes, per lietų bėgsiu į lauką tam, kad sušlapčiau, o vakare tam, kad nufotografuočiau saulėlydį; ne tam, kad padūmuočiau.

5 Kommentarer:

Rūkas

O vat Rūkas daug rūko... Daug, bet nedažnai, ir ne tik cigaretes galima rūkyti (nekenčiu cigarečių).
O kas dėl mėtinių cigarečių. Velnias, nekenčiu mėtinių cigarečių labiausiai iš visų tabako produktų... Kai mentolis uostomo tabako sudėtyje tai jis atlieka savo funkciją ir lengvina kvėpavimą, o vat kai degini jo kristalus kartu su cigarete tai išsiskiria ne pačios maloniausios medžiagos, nors kvepia ir ne taip šlykščiai kaip svilintas popierius ir benzolio garais apdorotas burlėjus.

Augustė

Cigaretės man labai žemo lygio produktas. Bet labiausiai man nepatinka braškinės - taip skaniai kvepia ir tokį blogį nešasi.

Rūkas

Pekla, nesitikėjau, kad yra tokio blogio kaip braškinės cigaretės :D tikiu, kad blogis, bet, kad skaniai kvepia netikiu, matyt labai stipri tručyzna ten įgyvendinta.

Augustė

Kvapas į braškių panašus. Šalia rūkančių niekada nestoviu, bet kvapas toks:)

Rūkas

Tai mano vanilinis tabakas irgi vanile kvepia, bet bazė ir masė yra tiesiog tabako (šviesios virginijos :D (virginia - tabako veislė). Ir šiaip retai kada užtaikau aromatinį tabaką kuris būtų natūraliai aromatizuotas ir išties primintų kažkokį maisto produktą. Tiesiog tabakas dažniausiai užgožia. O cigaretėje dar ir popieriukas smilksta, jis gi ir priduoda pagrindinę smarvę :D
Kažkaip nerišliai aš čia šiandien rašau... :D

Rašyti komentarą