auguste.miau eta gmail.com

20101009

Pamokos

Ne visi vartai yra Aušros vartai. Lygiai taip ne visi ach kyla iš dejonės (viena tokia ach šiandien parašė "Augustei - Sigutė Ach 2010" ant mano visai šviežio skirtuko su drambliu, geriančiu arbatą). Ne visada ambasadoje dirba pikti ir negražūs žmonės (siūlau pamesti Olandijoje pasą ir užeiti į Nyderlandų ambasadą - susipažinsite su jais visais). Ne visada užrašas "indiška arbata su prieskoniais" reiškia dviprasmybę (ji tiesiog gali būti su tikrais prieskoniais). Ne vien neturėti klausimo yra gėdinga - lygiai tiek gėdinga yra ir bijoti paklausti. Meluoti apie punktualumą nėra gerai, bet klausytis Razausko autobuse užsimerkus, priešingai, yra gerai. Ir malonu yra uostyti popierinę gėlę (negalima sakyti, kad nekvepia) autobuse, kai važiuoji namo.

9 Kommentarer:

Rūkas

Čia gal netyčiom susiję su Razausko koncertu Tamstoj ketvirtadienį?

Augustė

Deja, nesusiję.
Tai galima susieti tik su žurnalistikos užsiėmimais ir viso KMTKC projektu, kurį galima susieti su Olandija:)

Rūkas

Aham, nes man tiek vietos, tiek kontekstas siejasi su tuo ką aš veikiau ketvirtadienį ir ką turėjau veikti ir ką šiaip veikiu :D
O akronimas KMTKC už savęs slepia..?

Augustė

Buvai pas Razauską?:)
KMTKC nesako nieko nepaprasto - tai visai paprastas Kauno mokinių techninės kūrybos centras:)

Rūkas

Štai kaip.... supratau :D
Oi, norėjau, galėjau, bet nebuvau, tiksliau mokslai neleido, o šiaip draugų kompanija stalą buvo užsisakę ir kvietė, bet turėjau... Hmm, daug paskaičiuot per vieną naktį :D

Augustė

Būna ir šitaip. Aš irgi vieną Razausko koncertą Kaune visai neseniai praleidau:)

Rūkas

Va va, dabar jau praleisiu viską ką įmanoma :D Mokslai užspaudė :D

Augustė

heh, man atostogos! :D
...o po pusės mėnesio Razauskas su "Saulės broliais" atvažiuoja į Kauną, kur jų klausysiu ir aš:)

Rūkas

Apspardžiau mokslus... Liko nedaug bet sunkiausia šią savaitę... Ir... Pailsėsiu :)
Gero Razausko, tamstai :)

Rašyti komentarą